I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
+370 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Vadovai

SIMONAS ŠABANOVAS
Nacionalinės švietimo agentūros direktorius
GYVENIMO APRAŠYMAS (CV)

 

Gimimo data 1985 m. lapkričio 21 d.
Išsilavinimas
2012–2016 m. Vilniaus universitete įgijo socialinių mokslų daktaro laipsnį.
2009–2011 m. Vilniaus universitete įgijo bendrosios geografijos ir kraštotvarkos magistro laipsnį.
2010–2011 m. Vilniaus universitete įgijo pedagogo kvalifikacinį laipsnį.
2007–2008 m. Vilniaus universitete baigė miestų ir šalies planavimo dalines studijas.
2005–2009 m. Vilniaus universitete įgijo geografijos bakalauro laipsnį.
Darbo patirtis
2024 m. LR švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Ugdymo departamento patarėjas (STEAM atviros prieigos centrų koordinavimas. Tūkstantmečio mokyklų  pažangos priemonės vadovas).
Nuo 2015 m. Vilniaus universiteto dėstytojas (docentas), studijų komiteto primininkas, tyrėjas, projektų vadovas.
2023–2024 m. LR švietimo ir mokslo ministerijos STEAM stiprinimo programos strateginio projekto vadovas.
2019–2021 m. Šiaurės licėjaus ugdymo vadovas, progimnazijos vadovas.
2018–2023 m. Kauno Jono Jablonskio gimnazijos geografijos mokytojas ekspertas.
2018–2022 m. UAB „Šviesa“ švietimo ekspertas, projektų vadovas.
2013–2018 m. Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gimnazijos mokytojas metodininkas, socialinių mokslų metodinio būrelio pirmininkas, Kauno m. geografijos mokytojų metodinio būrelio pirmininkas.
2011–2015 m. Vilniaus universiteto dėstytojas, specialistas.
Kvalifikacijos tobulinimas didaktinėje bei su studijų kryptimi susijusioje srityje
Stažuotės
2023 m. OECD (Ispanija). STEAM stiprinimas.
2023 m. Estijos Švietimo ir mokslo ministerija. STEAM ugdymas bei strateginis planavimas.
2023 m. Latvijos universitetas. Planavimas.
2022 m. Nyderlandų karalystės Utrechto Universitetas. Geografijos didaktika.
Ekspertinė veikla
VU Dalyko pedagogikos gretutinių studijų komiteto pirmininkas.
VU Geografijos bakalauro studijų programos komiteto narys.
VU Geografijos ir teritorijų planavimo magistro studijų programos komiteto pirmininkas.
Lietuvos geografų draugijos (LGD) viceprezidentas.
Lietuvos edukacinių tyrimų (LETA) asociacijos narys.
Europos edukacinių tyrimų asociacijos (EERA) narys.
Pasaulio edukacinių tyrimų asociacijos (WERA) narys.
Lietuvos geografijos mokytojų asociacijos (LGMA) narys.
Bendrųjų ugdymo programų recenzentas.
LRT ir DELFI konsultantas
Papildoma informacija
Užsienio kalbos Anglų, rusų, islandų kalbos.
Susitarimas
Dėl pagrindinių kadencijos laikotarpio ir (ar) tam tikrų jo etapų veiklos tikslų ir rezultatų su Nacionalinės švietimo agentūros vadovu

 

ASTA RANONYTĖ
Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus pavaduotoja
GYVENIMO APRAŠYMAS (CV)

Gimimo data ir vieta  1976 m. rugpjūčio 9 d., Panevėžys
Išsilavinimas
2001–2006 m. studijavo Kauno technologijos universitete ir įgijo sociologijos daktaro laipsnį.
1999–2001 m. Lietuvos edukologijos universitete įgijo sociologijos magistro laipsnį.
1995–1999 m. studijavo Lietuvos edukologijos universitete ir įgijo istorijos mokytojo bakalauro laipsnį.
1994 m. baigė Panevėžio 11–ąją vidurinę mokyklą.
Darbo patirtis
2007–2020 m. Nacionalinio egzaminų centro Egzaminų skyriaus vedėja.
2009 m.; 2011–2015 m.; 2018-2021 m. Nacionalinio egzaminų centro ES SF finansuojamo projekto vadovė.
2008–2012 m. Socialinių mokslų kolegijos dėstytoja.
2002–2007 m. Lietuvos socialinių tyrimų centro jaunesnioji mokslo darbuotoja.
2000–2001 m. Vytauto Didžiojo universiteto sociologinių švietimo tyrimų laboratorijos mokslinė asistentė.
1999–2007 m. Vilniaus Gabijos gimnazijos istorijos mokytoja.
Kita veikla
Nuo 2023 m. išorinį mokinių pasiekimų vertinimą vykdančių valstybinių ir mokslo institucijų asociacijos FLIP+ Valdymo komiteto narė.
2022–2023 m. EBPO projekto „Above and Beyond: studnet transitions in upper secondary education“ darbo grupės vadovė.
Nuo 2021 m. TAIEX (Technical Assistance and Information Exchange instrument of the European Commission) ekspertė.
2019–2020 m. Europos Komisijos projekto, skirto Lietuvos išorinio mokinių pasiekimų vertinimo kaitai, nacionalinės grupės ekspertė.
2019–2020 m. Tranzicijos dialogo projektas: tranzicijos mokymo žemėlapiavimas. Viešojo diskurso kūrimas septynių Centrinės ir Rytų Europos šalių Istorijos ir pilietiškumo vadovėliuose apie visuomenės kaitą po 1989 m.
2018–2020 m. Europos Tarybos Švietimo politikos patarėjų tinklo narė, atstovaujanti Lietuvai darbo grupėje, kuriančioje demokratinio pilietiškumo mokymo ir vertinimo įrankius.
2016–2017 m. projekto RELANG koordinatorė Lietuvoje.
Stažuotės
2003 m. Tautinio ir pilietinio tapatumo raiškos studijos Konstanz universitete (Vokietija).
Papildoma informacija
Užsienio kalbos Anglų, rusų kalba.

 

RENALDAS ČIUŽAS
Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus pavaduotojas

Gimimo data ir vieta  1973 m., Kaunas.
Išsilavinimas
2013 m. Lietuvos edukologijos universitete, socialinių mokslų studijų srityje įgijo socialinio darbuotojo kvalifikaciją.
2007 m. Kauno technologijos universitete įgijo socialinių mokslų srities (edukologijos) daktaro laipsnį.
1999 m. Kauno technologijos universitete, socialinių mokslų studijų srityje įgijo švietimo vadybos magistro laipsnį.
1996 m. Kauno medicinos akademijoje – Vilniaus pedagoginiame universitete, biomedicinos mokslų studijų srityje įgijo biologijos magistro laipsnį, mokytojo kvalifikaciją.
Darbo patirtis
Nuo 2025 m. liepos 1 d. Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus pavaduotojas
2023 – 2025 m. Vilniaus „Juventos“ gimnazijos direktorius.
2023 m. Vilniaus regiono plėtros tarybos administracijos ekspertas.
2020 – 2022 m. Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento direktorius.
2016 – 2019 m. Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjas.
2014 – 2015 m. Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos inspekcijos viršininkas.
Kita veikla
2020 – 2022 m. Jungtinių Tautų Narkotinių medžiagų komisijos narys (Viena); Europos narkotikų ir narkomanijos stebėsenos centro valdybos narys (Lisabona);  Europos Sąjungos Tarybos Horizontaliosios narkotikų darbo grupės narys (Briuselis).
2018 – 2020 m. Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos vykdomosios tarybos narys, ekspertas (Madridas);  Europos kelionių komisijos direktorių valdybos narys, viceprezidentas (Briuselis).
2015 – 2020 m.

 

Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos prie Kultūros ministerijos narys (Vilnius); Europos Komisijos Vidaus rinkos, pramonės, verslumo ir mažųjų, vidutinių įmonių generalinio direktorato patariamojo komiteto narys (Briuselis);

Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos Verslumo, mažųjų, vidutinių įmonių, regionų ir miestų centro ekspertų komiteto narys (Paryžius).

Lietuvos turizmo tarybos prie Ūkio ministerijos narys, pirmininko pavaduotojas (Vilnius). Vartotojų teisių apsaugos tarybos prie Teisingumo ministerijos narys (Vilnius).

2012 – 2015 m.

 

Apgyvendinimo paslaugų ir klasifikavimo komisijos prie Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos narys, ekspertas (Vilnius).

Profesinės kvalifikacijos vertinimo ir pripažinimo komisijos prie Ūkio ministerijos narys, ekspertas (Vilnius).

2004 – 2009 m. Pedagogų bei švietimo darbuotojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo ekspertų komisijos prie Švietimo ir mokslo ministerijos narys, ekspertas, pirmininko pavaduotojas (Vilnius).
Lietuvos gidų sąjungos narys.

Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos narys.

Lietuvos gimnazijų asociacijos narys.

Papildoma informacija
2016 m. suteiktas socialinių mokslų profesoriaus pedagoginis vardas (HP), Lietuvos edukologijos universitetas.

2004 m. suteikta biologijos mokytojo eksperto kvalifikacinė kategorija, Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerija.

Užsienio kalbos
Anglų, rusų, lenkų kalbos.
Mokslo publikacijų sąrašas
Mokslo monografija Čiužas, Renaldas. Mokytojo kompetencijos: profesinio meistriškumo siekis. Mokslo monografija. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla „Edukologija“, 2013. 246 p. ISBN 978-9955-20-871-6.
Mokslo straipsniai leidiniuose, referuojamuose ir turinčiuose citavimo indeksą Mokslines informacijos instituto duomenų bazeje „ISI Web of Science“:
1. Čiužas, Renaldas, Navickaitė, Jolanta. The Curriculum Change as a Premise for a Successful Engineering Students Career // Global Cooperation in Engineering Education: Innovative Technologies, Studies and Professional Development. The Third International Conference Proceedings, 2009, p. 88-93. Kaunas: Technologija. ISSN 1822-8070. [ISI Proceedings].
2. Čiužas, Renaldas; Navickaitė, Jolanta. Self-Evaluation in Lithuanina Education: Results and Challenges // Global Cooperarion in Engineering Education: Innovative Technologies, Studies and Professional Development. International Conference Proceedings, 2007, p. 54-58. Kaunas: Technologija. ISSN 1822-8070.

Mokslo straipsniai periodiniuose ir tęstiniuose mokslo leidiniuose, esančiuose tarptautinėse duomenų bazėse:
3. Čiužas, Renaldas; Monkevičius, Justinas. Socialinių pedagogų požiūris į komandinę veiklą mokykloje. Pedagogika, 2014, Nr. 114. p. 74-84. Vilnius: Edukologija. ISSN 1392-0340. [C.E.E.O.L.]; [EBSCO Publishing]; [OCLC]; [SCOPUS]; [MLA]; [DOAJ]; [Sociological Abstracts]; [Index Copernicus].
4. Veteris, Vitalijus; Čiužas, Renaldas. Besimokančiųjų suaugusiųjų poreikių tenkinimo tyrimas: Kauno suaugusiųjų mokymo centro atvejis. Socialinis ugdymas: mokslo darbai, 2014, Nr. 1 (37). p. 89-99. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla “Edukologija”. ISSN 1392-9569.
[SocINDEX with Full Text; SocINDEX], [IndexCopernicus].
5. Čiužas Renaldas, Jezukevičiūtė Dovilė, Cerniuvienė Rima. Higher education college studies, university studies and labor market in Lithuania. Socialinis ugdymas: mokslo darbai. 2013, Nr. 4 (36), p. 49-61. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla “Edukologija”. ISSN 1392- 9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX], [IndexCopernicus].
6. Vaicekauskienė, Violeta; Čiužas, Renaldas. Reflektyviojo modelio taikymo teorinės prielaidos socialinių darbuotojų rengime. // Socialinis ugdymas: mokslo darbai. 2013, Nr. 2 (34), p. 139- 147, 147-148. Vilnius: Edukologija. ISSN 1392-9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX],
[IndexCopernicus].
7. Čiužas, Renaldas; Vidžiūnas, Nerijus. Verslo organizacijų nuostatos teikti socialinę pagalbą mokiniams. // Socialinis ugdymas: mokslo darbai. 2013, Nr. 34. p. 62-71. Vilnius: Edukologija. ISSN 1392-9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX], [IndexCopernicus].
8. Čiužas, Renaldas; Monkevičius, Justinas. Sėkmingai veikiančios projektų komandos kompetencijų struktūros teorines ir empirines prielaidos // Socialinis ugdymas: mokslo darbai. 2013, Nr. 34. p. 40-49.Vilnius: Edukologija. ISSN 1392-9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX], [IndexCopernicus].
9. Vaicekauskienė, Violeta; Čiužas, Renaldas. Socialines partnerystes strategijos specialiųjų poreikių asmenų socializacijos procese. // Socialinis ugdymas: mokslo darbai. 2013, Nr. 33. p. 96-110. Vilnius: Edukologija. ISSN 1392-9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX].
10. Čiužas, Renaldas. Mokytojų kompetencijų svarba mokinių tautinio tapatumo formavimuisi. // Pedagogika, 2013, Nr. 109. p. 27-32. Vilnius: Edukologija. ISSN 1392-0340. [C.E.E.O.L.]; [EBSCO Publishing]; [OCLC]; [SCOPUS]; [MLA]; [DOAJ]; [Sociological Abstracts]; [Index Copernicus]
11. Čiužas, Renaldas; Leliūgienė, Irena. Socialinių pedagogų teisių ir pareigų įgyvendinimo galimybės praktinėje veikloje = Rights and duties of social educator in practice // Socialinis ugdymas: mokslo darbai. Vaikų ir suaugusiųjų socializacija: tyrimai ir patirtis. 2011, Nr. 16 (27), p. 45-57, 116-129. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX].
12. Čiužas, Renaldas; Navickaitė, Jolanta. Ugdymo turinio planavimas ir įgyvendinimas // Pedagogika, 2011, Nr. 101. p. 37-42. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. [C.E.E.O.L.]; [EBSCO Publishing]; [OCLC]; [SCOPUS]; [MLA]; [DOAJ]; [Sociological Abstracts]; [Index Copernicus].
13. Čiužas, Renaldas. Student assessment: are we ready to shift from assessment of learning to assessment for learning? // Socialiniai mokslai. 2011, Nr. 1, p. 73-79. Kaunas: “Technologija”. ISSN 1392-0758. [Sociological Abstracts (the CSA Social Sciences Collection)]; [SocINDEX
with Full Text].
14. Čiužas, Renaldas; Navickaitė, Jolanta; Ušeckienė, Lidija. Mokytojų profesines kompetencijos plėtote ir jos kaitos poreikis // Mokytojų ugdymas, 2009, Nr. 13(2). p. 110-119. Šiauliai: VšI Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. [IndexCopernicus].
15. Čiužas, Renaldas; Navickaitė, Jolanta. Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo kaita edukacinės paradigmos virsmo sąlygomis // Pedagogika, 2008, Nr. 91. p. 53-59. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. [C.E.E.O.L.]; [EBSCO Publishing]; [OCLC]; [SCOPUS].
16. Čiužas Renaldas. Mokytojo ir mokinio vaidmenų kaita edukacinės paradigmos virsmo sąlygomis. Pedagogika, 2007, Nr. 87, p. 64-70. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. [C.E.E.O.L.]; [EBSCO Publishing]; [OCLC].
17. Čiužas, Renaldas; Šiaučiukenienė, Liuda. Pedagogų didaktinės kompetencijos raiška Lietuvos mokyklose // Pedagogika, 2007, Nr. 86. p. 23-29. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. [C.E.E.O.L.]; [EBSCO Publishing]; [OCLC].
18. Augustiniene, Aldona; Ciučiulkienė, Nijole; Čiužas, Renaldas; Šiaučiukenienė, Liuda. Mokinių gebėjimų priimti karjeros sprendimus ugdymo dalyviai kaip besimokanti bendruomene // Pedagogika, 2006. Nr. 84. p. 93-100. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, ISSN
1392-0340.
19. Čiužas, Renaldas; Adaškevičienė, Vilija. Iššūkiai Lietuvos mokytojams ir mokykloms modernios liberalios švietimo koncepcijos požiūriu // Pedagogika, 2006, Nr. 88. p. 51-56. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340.
20. Čiužas, Renaldas; Adaškevičiene, Vilija; Navickaite, Jolanta. Mokytojo ir mokinio vaidmenų kaita kaip iššūkis mokytojų rengimo pokyčiams // Mokytojų ugdymas, 2006, Nr. 8. p. 8-21. Šiauliai: VšI Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X.
21. Adaškevičienė, Vilija; Čiužas, Renaldas. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas mokymosi visą gyvenimą kontekste // Tiltai, 2005, Nr. 30. p. 5-10. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1648-3979.
22. Čiužas, Renaldas; Adaškevičiene, Vilija. Europines švietimo dimensijos – mokytojų veiklos ir kvalifikacijos tobulinimo kaitos veiksnys // Tiltai, 2005, Nr. 28. p. 43-50. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1648-3979.
23. Čiužas, Renaldas; Briedis, Mindaugas; Adaškevičienė, Vilija. Europinės švietimo dimensijos kaip pedagogų kvalifikacijos tobulinimosi veiksnys Lisabonos strategijos kontekste // Mokytojų ugdymas, 2004, Nr. 4. p. 16-23. Šiauliai: VšI Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X.

Moksliniai straipsniai kituose recenzuojamuose mokslo leidiniuose.
24. Kvieskienė, Giedrė; Čiužas, Renaldas. Challenges of social work: between sustainability and crisis. 11th annual TiSSA conference „Affirmation or Rejection Social Work at the Crossroads – Challenges for European Societies, 2013. p. 105-106. FLESH, Tirana, Albania. ISBN 978-9928- 131-25-6.
25. Bайцекаускене В. Й., Чюжас Р. A. Основы создания социальных услуг в социальной политике Литвы // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. Ukraina: Kiev. 2013. № 1- 2. с.185-193. UDK 364(477)(05).
26. Čiužas, Renaldas. Contemporary teacher’s competences in the context of educational changes // Spring University. Changing education in a changing society. 2011, Vol. 1, p. 40-49. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1822-2196.

Spausdinta mokslinių konferencijų pranešimų medžiagoje:
27. Чюжас, Реналдас; Рудзинскас, Гинтаутас. Повышение квалификации учителей и руководителей школ: как фактор личностного роста учителя в меняющейся образовательной среде // Сборник материалов международной научно-практической конференции „Современные образовательные технологии: формирование коммуникативной компетентности учителей“, 2008. c. 13-24. Санкт-Петербург, Роcсия. ISBN 978-5-9592-0089-3
28. Čiužas, Renaldas; Adaškevičiene, Vilija. Pedagogų kompetencijos būkles analize: kaitos poreikis // Tarptautine konferencija „Mokymosi visą gyvenimą įgyvendinimo strategija – pedagogų kvalifikacijos tobulinimas“. Straipsnių ir pranešimų rinkinys, 2007. p. 25-41. Vilnius: Švietimo ir mokslo ministerija, Mokytojų kompetencijos centras. ISBN 978-9955-34-015-7.
29. Čiužas, Renaldas; Jucevičiene, Palmira; Adaškevičiene, Vilija. Pedagogų kompetencijos būkles analize: kaitos poreikis // Tarptautine konferencija „Mokymosi visą gyvenimą įgyvendinimo strategija – pedagogų kvalifikacijos tobulinimas“. Straipsnių ir pranešimų rinkinys, 2007, p. 14- 32. Vilnius: Švietimo ir mokslo ministerija, Mokytojų kompetencijos centras. ISBN 978-9955- 34-015-7.
30. Baršauskiene, Viktorija; Čiužas, Renaldas; Simonaitiene, Berita. In search for relationship between competence manifested in teacher trainers and trained teachers: the context of a country in transition // „Key to university quality assurance: faculty/staff development in the global
context – edited by Pan Maoyuan, Fan Yihong and Zhu Yu, 2006, p. 169-183. Fujian Education Press: Xiamen, China. ISBN 978-7-5334-4743-4.
31. Čiužas, Renaldas; Šiaučiukenienė, Liuda. Gamtos mokslų integracijos galimybes ir raiška bendrojo lavinimo vidurinėje mokykloje // Tarptautines konferencijos „Lietuvos aukštasis mokslas: diagnozes ir prognoze“ pranešimų medžiaga, 2003, p. 243-245. KTU: Kaunas. ISBN
9955-09-650-0.

Mokslo studijos
1. Kvieskienė, Giedrė; Briedis, Mindaugas; Burvyte, Sigita, Celešiene, Egle, Čiužas, Renaldas; Sumaniosios edukacijos diskursas. Kauno rajono savivaldybės ugdymo institucijų optimizacija: mokslinė atvejo studija. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla “Edukologija”,
2016. 210 p. ISBN 978-6094-71-113-8.
2. Kvieskienė, Giedrė; Čiužas, Renaldas; Vaicekauskienė, Violeta; Šalaševičiūtė, Rimantė. Kompleksinė pagalba neįgaliems asmenims. Mokslo studija. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla “Edukologija”. 2015. 196 p. ISBN 978-9955-20-978-2.
3. Kvieskienė, Giedrė; Briedis, Mindaugas; Čiužas, Renaldas; Zaleskienė, Irena. Lietuvos kurtieji: galimybe gyventi kartu (Kurčiųjų integracijos socialiniai ir vadybiniai aspektai). Mokslo studija. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla “Edukologija”. 2014. 142 p. ISBN 978-
9955-20-917-1.
4. Sinkevičiūtė, Agne; Šedienė, Janina; Bankauskienė, Nijolė; Čiužas, Renaldas. Pedagogo veiklos tobulinimas: pagalba VIII klases mokiniams spręsti chemijos uždavinius. Mokslo studija. Kaunas: Technologija. 2007. p. 70. ISBN 9955-25-186-7.

Mokslo taikomieji darbai:
1. Čiužas, Renaldas. Mokytojų kompetencijos nuolatinė kaita. Mokslo darbų apžvalga. Lietuvos edukologijos universiteto leidykla: Vilnius. 2013. 52 p. ISBN 978-9955-20-875-4.
2. Čiužas, Renaldas. Impact of teacher’s professional development to quality of teaching // The quality of teaching: module: handbook / editor and proofreader Gunita Peipina; edited by Jolanta Navickaite, Renaldas Ciužas. Riga: JSC „Itella Information”, 2012. p. 21-22. ISBN 9789934833625.
3. Čiužas, Renaldas. Requirements for teacher’s competences in Lithuania // The quality of teaching: module: handbook / editor and proofreader Gunita Peipina; edited by Jolanta Navickaitė, Renaldas Ciužas. Riga: JSC „Itella Information”, 2012. p. 14-20. ISBN 9789934833625.
4. Čiužas, Renaldas. Theoretical grounding on leadership: leadership for transformation // Leadership in a democratic school: module: handbook: research in teaching/learning methods / editor and proofreader Gunita Peipina; edited by Jolanta Navickaite, Renaldas Ciužas, Sandra Rone. Riga: JSC „Itella Information”, 2012. p. 22-29. ISBN 9789934833632.
5. Čiužas, Renaldas; Navickaitė, Jolanta. Panevėžio miesto mokytojų profesinės kompetencijos raiška // BPD 2.4 priemonės projekto „Švietimo vadybos inovacijos: kokybes valdymas ir kompetencijų tobulinimas Panevėžyje“ metu atliktų tyrimų išvados ir rekomendacijos, 2008. p. 47-63. Vilnius: Didakta. ISBN 978-609-95000-0-3.
6. Gudaitė, Laima; Čiužas, Renaldas; Navickaite, Jolanta. Mokytojo, mokyklos vadovo ir mokyklos veiklos vertinimas: procesų dermė // Informacinio leidinio „Švietimo naujienos“ priedas. Nr. 14 (269). 2008. p. 1-12. Vilnius: Švietimo aprūpinimo centras. ISSN 1648-5874.
7. Čiužas, Renaldas. Mokytojų atestacijos nuostatų ir mokytojo profesijos kompetencijos aprašo dermė. // Drungilienė, Daiva ir kt. (sudarytojai). Metodines rekomendacijos mokytojų veiklai vertinti. Metodinė priemonė, 2007. p. 27-35. Vilnius: Švietimo ir mokslo ministerija, Pedagogų profesinės raidos centras. ISBN 978-9955-34-071-3.

Vadovėliai, metodinės ir mokymo priemonės aukštajai mokyklai (5):
1. Jovaiša, Tomas, R., Petronienė, Ona, Čiužas, Renaldas. Neformaliuoju būdu įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo pagal socialinės pedagogikos studijų programą metodika. Metodinė knyga, 2014. 36 p. Panevėžys: Riprosetas. ISBN 978-609-95604-1-0.
2. Jovaiša, Tomas, R., Petronienė, Ona, Čiužas, Renaldas. Neformaliuoju būdu įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo pagal socialinio darbo studijų programą metodika. Metodinė knyga, 2014. 32 p. Panevėžys: Riprosetas. ISBN 978-609-95604-2-7.
3. Briedis, Mindaugas, Leliūgienė, Irena, Nefas, Saulius, Čiužas, Renaldas. Bendruomenes ir suaugusiųjų švietimas. Metodinė knyga, 2013. 120 p. Vilnius: Nacionalinis mokymų centras. ISBN 9786098053098.
4. Šiaučiukenienė, Liuda; Stankevičiene, Nida; Čiužas, Renaldas. Didaktikos teorija ir praktika: vadovėlis aukštosioms mokykloms / Kauno technologijos universitetas. 2011. 254 p. Kaunas: Technologija, ISBN 9789955259701.
5. Grūnovienė, Danguolė; Čiužas, Renaldas. Žmogaus ekologija. Metodinė priemonė savarankiškoms studijoms, 2007, 143 p. Kaunas: Kauno kolegija. ISBN 978-9955-27-042-3.

Metodinės ir mokymo priemonės bendrojo lavinimo mokyklai (9):
1. Čiužas, Renaldas; Martinionienė, Jolanta; Stankevičienė, Pranė. Biologija kišenėje. Prisimink. Pasikartok. Pasiruošk egzaminui. Metodinė priemonė, 2019, 72 p. Vilnius: Didakta. ISBN 978-609-442-128-0.
2. Čiužas, Renaldas; Kvieskienė, Giedrė, Paurienė, Laima. Vaikų edukacija vasarą // Švietimo problemos analize. 2014, Nr. 12(117), p. 1-12. ISSN 1822-4156.
3. Bankauskienė, Nijolė, Čiužas, Renaldas, Trofimova, Rūta. Pedagogo veiklos tobulinimas: pagalba V klases mokiniams rengti tekstinius dokumentus taikant informacines technologijas: mokomoji knyga. Edukologijos institutas, 2010. 140 p. Kaunas: Technologija, ISBN
9789955259350.
4. Čiužas, Renaldas; Martinionienė, Jolanta; Stankevičienė, Pranė. Biologija III. Trumpai ir aiškiai. Metodinė priemone, 2010. 6 p. Vilnius: Didakta. ISBN 978-609-8002-91-1.
5. Čiužas, Renaldas; Martinionienė, Jolanta; Stankevičiene, Pranė. Biologija II. Trumpai ir aiškiai. Metodinė priemone, 2010. 6 p. Vilnius: Didakta. ISBN 978-609-8002-86-7.
6. Čiužas, Renaldas; Martinionienė, Jolanta; Stankevičienė, Pranė. Biologija I. Trumpai ir aiškiai.
Metodinė priemone, 2009. 6 p. Vilnius: Didakta. ISBN 978-609-8002-75.
7. Drungiliene, Daiva; Čiužas, Renaldas; Kerpiškienė, Zinaida; Tarabilda, Vidmantas (sudarytojai).
Mokytojų atestacijos nuostatų ir mokytojo profesijos kompetencijos aprašo derme. Metodinės rekomendacijos mokytojų veiklai vertinti. Metodinė priemonė, 2007. 150 p. Vilnius: Švietimo ir mokslo ministerija, Pedagogų profesinės raidos centras. ISBN 978-9955-34-071-3.
8. Čiužas, Renaldas; Jucevičienė, Palmira. Lietuvos mokytojų didaktinė kompetencija // Švietimo problemos analize, 2006, Nr. 5(8), p. 1-8. ISSN 1822-4156.
9. Žemaitienė, Nida, Jaruševičienė, Lina, Čiužas, Renaldas ir kt. Moksleivių savižudybės: rizikos veiksniai ir pagalbos principai (metodinis leidinys). 2000. 102 p. Kauno jaunimo sveikatos centras, leidykla „Lutute“. ISBN 9955-452-15-3.

Sudaryti lediniai ir kitos publikacijos (6):
1. Psichoaktyviosios medžiagos: tendencijos ir pokyčiai 2021. [redakcinė grupė: Roberta Arbačiauskaitė, Inga Bankauskienė, Gražina Belian, Laura Bieliauskienė, Renaldas Čiužas. [et al.]. Vilnius: Narkotikų, tabako ir alkoholio departamentas, leidykla „Didakta“. EPUB3 versija, 2020. 174 p. ISSN 2669-2252.
2. Sužinok daugiau apie naujas psichoaktyviąsias medžiagas ir ne tik. Informacinis leidinys. [sudarytojai: Rasa Povilanskienė, Renaldas Čiužas]. Vilnius: Narkotikų, tabako ir alkoholio departamentas, 2020. 58 p. ISBN 978-609-417-196-3.
3. Ugdytinių ir ugdytojų kompetencijų kaita / Learners and educators competence change. Socialinis ugdymas: mokslo darbai, 2014, Nr. 1 (37), 192 p. Lietuvos edukologijos universiteto Socialinės edukacijos fakulteto leidinys. [redakcine kolegija: Giedre Kvieskienė .. [et al.]; ats. redaktorius,
sudarytojas: Renaldas Čiužas]. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla “Edukologija”. ISSN 1392-9569. [SocINDEX with Full Text; SocINDEX], [IndexCopernicus].
4. Socialinio darbo tyrimai ir aktualijos: tęstinis mokslo straipsnių leidinys. T. 2 / Lietuvos edukologijos universitetas. Socialinės komunikacijos institutas; [redakcinė kolegija: Violeta Vaicekauskienė .. [et al.]; sudarytojai: Violeta Vaicekauskienė, Renaldas Čiužas]. 2013, 280 p. Vilnius: Edukologija. ISSN 2335-206X.
5. Socialinio darbo tyrimai ir aktualijos: tęstinis mokslo straipsnių leidinys. T. 1 / Lietuvos edukologijos universitetas. Socialinės komunikacijos institutas; [redakcinė kolegija: Violeta Vaicekauskienė … [et al.]; sudarytojai: Ona Petronienė, Renaldas Čiužas]. Vilnius: Edukologija,
2012, 219 p. ISBN 2335-206X.
6. Lietuvos švietimas skaičiais 2008: Bendrasis lavinimas. // Švietimo ir mokslo ministerija, Švietimo informacinių technologijų centras. [redakcinė kolegija: Ričardas Ališauskas, Mindaugas Briedis, Renaldas Čiužas [et al.]; Vilnius: Švietimo aprūpinimo centras. 2008, 72 p. ISSN 2029-
039X.

Atnaujinta: 2025-07-01