Spalio 27 d. (pirmadienį), 15.00–16.30 val. vyks „Matematikos mokymo 2025/2026 m. m. gairės III–IV gimnazijos klasių B kurso matematikos mokytojams, II dalis“
Prenumeruokis ir sužinok aktualijas pirmas!

Gruodžio 1 d. (pirmadienį) 15.00–16.30 val. vyks nuotolinė konsultacija „Šokio bendrosios programos įgyvendinimas: šokio reiškinių ir kontekstų pažinimas“.
Konsultacijos metu Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokytojas Paulius Prievelis analizuos šokio spektaklio „Signalas“ fragmentus ir kūrybinį procesą.
Aušra Gineitytė, Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokytoja, nagrinės vaidybos raišką balete.
Savo praktine patirtimi dalinsis Raminta Čyplytė, Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokytoja metodininkė, kuri aptars, kaip atpažinti ir suprasti liaudiško šokio prasmę.
Doc. dr. Birutė Banevičiūtė (Lietuvos muzikos ir teatro akademija) apibendrins svarbiausius šokio reiškinių ir kontekstų pažinimo pasiekimų srities įgyvendinimo aspektus pagal atnaujintas bendrąsias programas.
Konsultaciją moderuos Jolita Morkūnaitė, Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo departamento Ugdymo turinio skyriaus specialistė.
Prisijungimo nuoroda: https://liedm.zoom.us/j/4694961224?omn=95207006293
Konsultacijos tikslas – suteikti šokio mokytojams ir meno pedagogams žinių bei praktinių įžvalgų apie šokio reiškinių ir kontekstų pažinimo įgyvendinimą pagal atnaujintas bendrąsias programas, analizuojant kūrybinius procesus, skirtingas šokio formas ir jų raišką.
Uždaviniai:
1. Susipažinti su atnaujintų bendrųjų programų nuostatomis, susijusiomis su šokio reiškinių ir kontekstų pažinimu, bei aptarti jų praktinį įgyvendinimą pamokose.
2. Analizuoti šokio kūrybinio proceso ir meninės raiškos pavyzdžius, remiantis šokio spektaklių fragmentų peržiūra ir aptarimu.
3. Aptarti šiuolaikinio šokio raiškos aspektus ir jų taikymo galimybes mokinių kūrybinių gebėjimų ugdymui pagal atnaujintas bendrąsias programas.
4. Gilinti supratimą apie liaudiško šokio reiškinį, jo vertybes, prasmę ir interpretacijas šiuolaikinėje ugdymo praktikoje.