2025 m. rugpjūčio 18 – 20 d. Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų mentorių rengimo (ugdomasis konsultavimas ir vadovavimas) mokymai
2025 m. rugpjūčio 18 d., 9.00 – 16.00 val.
Tema/ modulis: Ugdomasis konsultavimas.
Mentoriaus vaidmuo ir atsakomybės; ugdomasis vadovavimas, konsutavimas, mentorystė: pagrindiniai aspektai, skirtumai ir ypatumai: mentoriaus vaidmuo, funkcijos, atsakomybės; skirtumai tarp mentorystės, ugdomojo vadovavimo (koučingo), konsultavimo (ekspertinio), ugdomojo konsultavimo principai, metodai, ypatumai; ugdomasis vadovavimas, konsultavimas, mentorystė – veiklos ribos ir pritaikymo galimybės; ugdomojo konsultavimo gebėjimai ir jų ugdymo/augimo galimybės.
2025 m. rugpjūčio 19 d., 9.00 – 16.15 val.
Tema/ modulis: Aktyviosios komunikacijos svarba sėkmingo bendradarbiavimo užtikrinimui.
Aktyvus klausysimasis (verbaliniai ir neverbaliniai elementai); verbaliniai elementai; neverbaliniai elementai, į kuriuos mentoriui svarbu atkreipti dėmesį. Komunikacijos tipai, komunikaciniai žmonių įpročiai. Klausimų formulavimas: atviri klausimai, sugestologijos privalumai, sprendimų skatinimas, „mąstyti, o ne duoti atsakymus“. Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio teikimo įgūdžių formavimas.
2025 m. rugpjūčio 20 d., 9.00 – 15.00 val.
Tema/ modulis: Mentoriaus elgesio, veiklos ir tapatybės formavimas.
Mentorystės proceso (etapų) plano sudarymas; dažniausios mentorystės formos ir veiklos; mentoriaus ir vadovo, dalyvaujančio mentorystės procese, įsipareigojimai. Mentorystės metodai. Metodai dirbant su ugdytiniais organizacijos kontekste: GROW ir CHANGE (ugdomojo vadovavimo/koučingo modeliai); LINIJOS (LAIKO LINIJOS) TECHNIKA (NLP metodas); RATO/BALANSO RATO TECHNIKA (M. Atkinson); „Dilts“ piramidė (R.Dilts, NLP); SKALĖS (LINIUOTĖS) TECHNIKA (koučingas); T-MODELIS (koučingas).
Mokymuose dalyvauja konkurso būdu atrinkti būsimieji naujų mokyklų vadovų mentoriai.